Görme Engelliler

Hakkında

 
Kurum Kodu : 753198
Kurum Adı : Bardakçı İlkokulu
Telefon : 0 (432) 225 17 11
Faks :
WEB Adresi : http://vanbardakciilkokulu.meb.k12.tr
Adres : Van Yüzüncü Yıl üniversitesi Kampüs Yanı Bardakçı Köyü

VİZYON
Elde ettikleriyle övünen değil, elde edebileceklerinin peşinden koşan bireyler yetiştirmeyi amaçlayan bir okul olmak!

MİSYON
Yıkıcılıktan uzak, ülkenin gerçeklerine vakıf, ülkeyi bir adım daha ileriye götürmeyi kendisine şiar edinmiş nesiller yetiştirmek.

BAŞARILAR
Çalışmalarımız ve bu çalışmalardan alınan sonuçlar, sitemizin haberler bölümünde yer almaktadır.

KURUM BİLGİLERİ
Öğretmen Sayısı : 10
Rehber Öğretmen Sayısı :
Öğrenci Sayısı : 249
Öğretim Şekli : İKİLİ ÖĞRETİM
Ders Başlama ve Bitiş Saati : SABAH: İlk Zil 06:20 Ders Sonu 11:30(Kış Uygulaması)-İlk Zil 07:20 Ders Sonu 12:30 (Yaz Uygulaması) ÖĞLEN: İlk Zil 11:45 Ders Sonu 16:30(Kış Uygulaması)-İlk Zil 12:45 Ders Sonu 17:15 (Yaz Uygulaması)
Derslik Sayısı : 10 Atölye-İşlik Sayısı : 0
Fen Laboratuarı Sayısı : 1 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 1
Resim Sınıfı Sayısı : Müzik Sınıfı Sayısı :
Yabancı Dil : İnternet Bağlantısı : ADSL (1 Mbit)
Hazırlık Sınıfı : 0 Konferans Salonu : 0
Spor Salonu : 0 Yemekhane : 0
Misafirhane : 0 Kütüphane : 1
Kantin : 0 Revir : 0
Bahçe : 0
Lojman Sayısı : 0
Lojman Bilgisi : Okulumuza ait lojman bulunmamaktadır.
Pansiyon Bilgisi :
Isınma Şekli : KALORİFER (KÖMÜRLÜ-MERKEZİ SİSTEM)

ULAŞIM BİLGİLERİ
İl ve İlçe Merkezine Uzaklık : İl merkezine uzaklık yaklaşık 8 Km.
Ulaşım : Ulaşımın, büyük kısmı, tamamı asfalt olan Erciş-Van karayolu üzerinden; geriye kalan 2-3 km lik bölümü ise Yüzüncü Yıl Kampüsüne paralel olarak yine asfalt yol üzerinden sağlanmaktadır.
Servis Bilgisi :
Yerleşim Yeri Bilgisi : Bardakçı Köyü Merkez/VAN

İSTATİSTİKLER
Kontenjan Bilgileri :
Taban-Tavan Puan Bilgileri :
Okulun YGS/LYS Başarı Durumu :
LYS'de Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi :

OKULUN SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLERİ
Sportif Etkinlikler :
Bilimsel Etkinlikleri :
Proje Çalışmaları :
Yurtdışı Proje Faaliyetleri :

DİĞER HUSUSLAR
: